Politica de retur

Satisfacția clienților noștri este prioritatea brand-ului Mimush. Stăm la dispoziția acestora oricând, cu sfaturi privind întreținerea produselor vândute prin intermediul site-ului nostru mimush.ro.

Mai mult, conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor, clientul are dreptul să renunțe la cumpărare.

Astfel, dacă cumpărătorul dorește să renunțe la produsul achiziționat prin intermediul site-ului mimush.ro, trebuie să trimită în termen de 3 zile de la livrare, un mail către shop@mimush.ro / contact@mimush.ro. În acest mail se va specifica intenția de returnare a produsului, împreună cu motivele returnării și datele de identificare ale clientului (nume, nr. telefon, adresă).  În urma corespondenței electronice cu reprezentanții mimush.ro se va stabili modalitatea de returnare produselor si de rambursare a sumei plătite de client.

În cazul returnării produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului de către vânzător,  în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire, fără defecte, pete, rupturi etc. Produsele constituite sub formă de set, trebuie returnate ca atare.

Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intră în responsabilitatea vânzătorului, mimush.ro, acestea urmând a fi asumate exclusiv de către client.

Atenție: coletele returnate trebuie să ajungă la vânzătorul mimush.ro în termenul legal de 14 zile calendaristice.

Mimush.ro nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea coletelor pe timpul transportului și de aceea nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate în urma acestei cauze.